Esmaspäev 1.Märts
H:Omlett 80/100, võileib värske kurgiga 20/4/15, kohv 150, porgandilõik 50
L:Kodune seljanka 200/250, hapukoor 20, piimakissell 100/120, keedis 10/15
Õ:Kalapulgad 40, dipikaste 20, leib 20/30, tee 150

Teisipäev 2.Märts
H:Viieviljahelbepuder 150/180, või 5/7, võileib tomatiga 40/50, tee 150, kapsalõik 50
L:Kartuli-kapsa-porgandi-kaalikahautis 200/250, leib 20/30, piim(PRIA) 120/150, õun(PRIA) 50
Õ:Kaerahelbeküpsised 50/70, mahl 150

Kolmapäev 3.Märts
H:Odratangupuder 150/180, või 5/7, sepik sulatatud juustuga 20/20, kohv 150
L:Värskekapsasupp 200/250, teraleib 20/30, tihe mahlakissell 100, piim(PRIA)100
Õ:Kana-bataadisalat 80/120, leib 20/30, kakao 150

Neljapäev 4.Märts
H:Piima-klimbisupp 200/250, võileib keeduvorsti ja konservkurgiga 20/4/15/5, paprikalõik 50
L:Kartuli-hakkliha-heeringavorm 200/250, punapeedisalat 40/60, leib 20/30, keefir(PRIA)120/150, õun(PRIA)50
Õ:Maisihelbed 20/30, joogijogurtiga 120/150

Reede 5.Märts
H:Tatrapuder 150/180, või 5/7, sepik maksapasteediga 20/20, kohv 150, kaalikalõik 50
L:Minestrone 200/250, teraleib 20/30, kompott 100/150, vahukoor 20
Õ:Neljaviljahelbepuder 150/180, keedis 10/15, piim(PRIA) 120/150